12 Haziran 2014 Perşembe

Yaz geldi..Lay lay Lom!

Yaz geldi ayol...
Vallahi de sıcak billahi de sıcak..
Bense yine iş yerinde masama, odama veyahut duvara yapışmış haldeyim. Haliyet-i durumum budur.
Ne zamandır yazmamışım, tembel miyim ne?
Yahu ben bu bloğu günlük tutayım, oraya gittim, bunu yedim, böyle hissettim demek için açmadım mı? Bu ne hal kuzum? Bu ne sessizlik? İşte ben diyorum.. Bu bloğu halka açmak o halktan tanıdıklara rastlamak pek iyi olmadı.. Ben yazamıorum rahat.. Silkin ve kendine gel bloggerrrr!

Okuyucularım, beni siz yarattınız?! Bakın sizin yüzünüzden yazı sitiletto mu bile dümdüz yaptım hiiiç bana uygun mu değill asla değil, ama okuyun diye.. Gözlüklü gözlüksüz, efendime söyliym güneşte, yazda kışta rahat okuyun da altına yorum yapın diye..

Neyse, o zaman sondan başlayalım.. Sanırım ben ancak sabahları yazabiliyorum buraya. Uykudan uyandığımdan mıdır nedir kafam daha rahat. Böyle net. Bööye keskin. Şuh.

Evet Alfonso, nerede kalmıştık? Herhalde en önemli olay Mayısın son günlerinde minik tefek bir arabamın olması, vuku bulması, ona malik olmam olabilir. Kendisiyle aşk yaşasak ta şu an ten uyumumuz biraz eksik. Bayağı bir yol kat etmemiz lazım, kendisi manuel ve kırmızı ve seksi. Şu ara onunla ilgilenmekteyim. Sanma ki çok zenginim sayın okuyucu, 10 senelik çalışma hayatımın bir getirisi oldu. 2. 10 senelik periyodun sonunda da değiştirirm belki sonra emekli, sonra güm!

Tatil... Allahım tatil akıyor gözümden, kulağımdan. Ve ben geçen sene de aynı şeyi yaptım. Yine Haziran'da izin almadım, sakız gibi Temmuz'da İstanbul'da kaldım Ramazan başladı ve ben sürünüyordum. Ne demiş atalarımız ya da Twitter'da ki sözün eri ablalarımız "Hata bir kez yapılır, ikincisi tercihtir" Evet tercihimmiş bu benim, ayy salak kafam, şapşal kafam, mantıksızım ben, çok rezilim!

Kemençe hocam bile bana son ders, sen lütfen tatil yap, tatili çok hak ettin dedi. Sağolsun valla Arcan'dan çok o mu anlıyor beni ne?

Neyse bende önümüzdeki hafta sonu için ufacık bir gezi planı ayarlayacağım. Gideceğim buralardan. 2 güncük de olsa. Lütfen nazar mazar değdirme, nazarın varsa poponu falan kaşı, benim gitmem gerek, piliiiz!

Ne yediğim meselesine geleyim.. Eşek gibi yedim. (Sahi eşekler çok mu yer? Kendileriyle pek münasebetim olmadı benim küçükken binmek dışında, biri aydınlatsın haydi hayddiii) Birazcık kilo almış olabilirim. Ama hemen frene bastım, yolda izim kala kala duruyorum, patinaj mı dersin, asfalt mı ağladı dersin, yemiyorum, ok?

Dün Nazlı'nın kızını görmeye gittim. Ayyy ismi Peri kendi peri..
Yahu bu benim arkadaşlarım ne kadar güzel çocuklar doğurdular, maşallah.
Hele Melike'den hiç beklemiyordum Can'ı kihkihkoh :))

Şimdi görsel eklemeliyim değil mi? Aralara mı serpiştirsem.. Hmmm bakalım yukarda nelerden bahsettik..

                                                       İşte Alfonsoooooo.. Canım sırdaşım!



İyooooor, en sevdiğim eşek. Çok yiyen eşek bu mu?



                                                   Arabam bu!!Tattaaaammm.. Bu kadar..
                                                  Çok şey bekliyorsun okuyucu, çoookk!


Not: Alfonso..Giovanni Alfonse Borelli. Hani şu tarihte her şeyden olan adamlardan var ya ondan. Yani, Fizyolog, fizikçi, matematikçi. Ama bu blogda hizmetkar.. Yapacak bir şey yok..

4 yorum:

  1. kaç kaç kaç
    belki karşılaşırıııııı :)))

    YanıtlaSil
  2. çok şey birikti okurken. 1. bazı yazıları özel tutamıyor musun? herşeyi mi public yapmak zorundasın blog'u public yapınca? önemli çünkü ben de bir gün blog açmak istiyorum. 2. araba aldığını hiç bilmiyorduuum! güle güle sür! sana kırmızı çok yakışıyor (bana da, hihi). 3. ramazan ne zaman başlıyor ? :P ya tatilini burada yapsan? şöyle bir hafta? olma mı ha? arabana benzin koyma bir 1 yıllığına fln, çıkar parası :) 4. nazlının peisini ben de çok merak ediyorum... alfonso, eşek, araba tamam, pericik yok mu? :) 5. pek güldüm aradaki esprilere, özellikle meloşa takılmana.. o gülmemiş ama henüz, son gülen de iyi gülermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizmo,
      1. Blog ayarlarına çok hakim değilim. Yazını yazıp yayınlaya basmazsan yazı yayınlanmaz, sende arşivde kalır.
      2. Araba çok ani oldu, aslında son buluştuğumuz akşam Nesli'ye anlattım ama seni atlamışım, sorüüü!
      3.Ramazan 28 Haziran itibari ile başlıyor ve Gelicem Londraya gelicemmm...!
      4. Peri'nin resmini koymalıyım doğru, daha çok resim çalışması yapmak gerek. Ben sana mesaj atayım en iyisi Peri kızı.
      5. Meloş kızıyor o espriye. Kendisi cevap vermediği için ben laf arasında da söyledim yukarıda yazdığımı, çok bozuluyo bakma :) Ayrıca kendisi bu bloğun halka açılmasına büyük sebeplerden lakin yorum yapmıyor haspaaaammm.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...