11 Eylül 2014 Perşembe

Masalmış Meğer Hayat- Mim İçerir

Çatt diye yazıyorum..
Hemen yazdım işte.

PYS adlı koreli şarkıcıyı bilirsiniz, Gam Gam style nam-ı diğer! Hiç sevmedim, sevemeyeceğim şarkısını. Lakin özellikle çocuklarda bıraktığı etkiyi de tahmin edersiniz. Çocuklar, büyükler, dünyanın biiiin biiirr  insan modeli. Milyonlarca dinleme, izleme, youtube'da rekorlar!

Ben dinleyemem..
Ben beceremem..




Ben ki hala taş plaklardan müzikler dinliyorum. Kendimi Cumhuriyet yıllarında zannedip, yelpazemi bir o yana bir bu yana sallıyorum bak hayallerimde! Utanmasam diğer elime de pipo alacağım ama, o erkeklere olurdu dimi daha çok?! Pipo içen kadın gördünüz mü hiç? Ben görmedim yahu..
Neyse pipo kısmı yanımdaki kolalı gömlek katibime gitsin..


Tamam işte şimdi beni öyle hayal edin.
Cumbalı bir evde yaşıyorum.. Kuzguncuk'ta mesela..
Elimde dantelim, el işlerim.. Kanaviçem, yastık kılıflarım.
Öyle sanatsal çalışmalarım ev içinde.



Her zaman estetik, her zaman sanat..
Ocakta da pişen yemeklerim.. Akşama hünkar beğendim, tatlı olarak da Sakızlı Muhallebim.. Niye büyük harfle yazdıysam, tatlıya saygı duydum besbelli!

Günümüzde misal yaşıyorum ama ordayım ben, ruhum nostaljik, ay retro, ay geçmiş, ay antik,eski eskici!

Dımtıs dımtıs müziklerle saçını başını sağa sola savuranlar, havaya zıplayanlar, ne bileyim ehliyetini kaptırabilecek kadar gaza basan hızlı şoförlerden, o insan tiplemelerinden olamıyciim üzgünüm! Bazı zamanlarda düşünürüm de cahil cühelan hareketler gibi gelir bana.. Aman ha üstüne alınma! Her şeyi ben bilemem esasında..

Peki ya nereden geldik ki bu konuya?
Ah bu Çelen'in Sazı bana dokunup kaçmış, mim demiş, yap demiş, yaz demiş..
Bende kendimden işte tam da benden bir yazı yazdım ona. Beğenir misin ki acep?

Ben kime dokunsam da kaçsam?
Kimin hayal gücünü zorlasam?

Çok düşündüm..
Haydi bana ilk mimi yapan, ilk takipçim, güzel insan Kahve Tadında'yı mimliyorum..
Bu işin gereklilik kısmı, ve isteyenler lütfen yapsın bana da haber versin gelip okuyacağım!


Yazı da kullanacağın kelimeler;
Pipo
Taş Plak
Yelpaze
PYS
Cahil
Ehliyet
Yastık Kılıfı
Sakızlı Muhallebi






23 yorum:

  1. "Beğencen mi?" diye sormuş bir de şaşkın! Bayıldım... çok değişik olmuş. Okuduklarımın arasında böylesini ilk görüyorum "ilk" oldun :) Eline yüreğine sağlık. Olur da bir daha dalarsan o hayallere, pipolu katibin yanına beni de kat :) Ayak ucunda bir yerde kanaviçe yaparım ses çıkarmam :)

    YanıtlaSil
  2. bu benim bildiğim mimlerden çok farklı olmuş :)) döktürmüşsünüz gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim, yaparsanız sizinkini de okurum zevkle :)

      Sil
  3. Harika olmuş..Bu arada benim de ruhum nostaljik :)

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oyyy :) Aslında tam benlik bir mim ama senin kadar güzel dile getirebilir miyim bilemedim şimdi :)
    Çok teşekkür ederim, hemen ilk fırsatta cevaplıyorum :) Hakikaten çok farklı bir mim olmuş bu, bakalım altından kalkabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç şüphem yok sana dair.. Kesin yaparsın.

      Sil
    2. Yaptııımm :) Bak bakalım beğenecek misin ? Senin kadar güzel yazamasam da nacizane dökülenler oldu :)
      Sevgiler canım :)

      Sil
  5. Ey hatun. Mendilini düşürmüşsün.
    Şu çarşafı öteleyin de gül cemalinizi göreyim
    :d

    kelimeleri görür görmez kafamda hikaye oluştu lâkin bana dokunmadığın için yazmıciiiim
    elinizi siper edin pipomu yakıciim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa dokundum say, aşkolsun Safransarısı, Gönül sokağı, Parçalanmış gülüş, Tolgaaa..
      Sen yazsan ne şahane bir şey çıkar!

      Sil
    2. Safransarıııııı
      "Sı" yokkkkk

      Sil
    3. ah şu içimde ki insan sevgisi olmasaaa :d
      yazdım yazdım :p

      Sil
  6. Çoook güzel olmuş... Gerçekten ruhu nostaljikgillerden biri olarak tadı damağımda kaldı. Bitirene kadar mim olduğunu bile anlamadım. Eline, yüreğine sağlık... :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş bu ya :)
    Şimdi Tolganın yazdığını da okudum.Harika olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok sağol..
      Sende yap okuyalım haydi!

      Sil
    2. Çelenin sazı beni de mimlemiş meğer o.O
      Yeni gördüm daha. En kısa zamanda ;)

      Sil
    3. Aaaa süper!! Bekliyorum:)

      Sil
  8. :) Pek keyifli olmuşşş. Sevdim. Safran'ın lafı da süperdi. Ayrıca, böyle uzun sigaralıklar var. Sen de ondan kullan, canım. Daha şuh görünürsün. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...