23 Ekim 2014 Perşembe

Bugün Bloğumun 1. Yaşgünü, #NR3 Şükür Vesilesi Yazıyoruz

Heyyyyyyyy bu bir kutlama yazısı!!
Benim bloğum, günlüğüm bugün tam 1 yaşında...
Kutlu olsun banaaa, bize :))

Heyy heeeyyyy.. Kimler geldi kimler geçti, Ne sevinçler, aman ne üzüntüler yaşadık birlikte... Bu sıkıcı ve abartılı konuşmalar olmazsa olmazdı, ondan yazdım. Kısa kesiyorum.

Ben blog yazmaya neden başladım elbette anlatmayacağım, çok sıkılmıştım işte, yine ben bir gün kendi kendime konuşuyorum...blablablabla...

Ayyy, ilk yazım ilk kendime yazdığım... 1 numara, tık tık...

En başlarda gizliydi,  kimse bilsin istemiyordum, böyle dedikodu falan yapayım herkesin arkasından, efendime söyleyeyim kimseye söylemediklerimi yazayım, Arcan'a kızayım yazayım, iş yerindekilere bıdı bıdı yazayım, yazayımda yazayım.. Gayet kötü niyetliydim evet! En başta bir kaç ay gizli gitti, adımı sanımı değiştirdim, perukla dolaşıyordum içeride, resimler videolar başka adresten yayınlanıyordu, derken çaaaatt diye bir takipçim oldu. Dın dınnnnnn!! Birileri gelip beni okuyordu, aaa inanılmaz bir şey... Kendi kendime içimden ne ayıp ya ben Yaseminim o beni Firuze diye biliyor. Böyle bir içsel sorgulamalar vs.. Neyse gel zaman git zaman, arkadaşlarım pek sorar oldular, açsana niye gizli, neden göremiyoruz, ne yazıyorsun kankaaaağğğ diye sordular.

Tamam dedim açıyorum o halde.. Tabii zannettiler ki benim kendi kendime çektiğim ve gruplara gönderdiğim çılgın videoları burada yayınlıyorum, ben gülme krizleri yaratıyorum falan. Ama nerde, içimden bir depresif çıktı. Hatta Melike o kadar aç aç diyen hatun bir kez girip,  "senin bloğun böyle videolu falan olmalıydı" yazıp kaçtı. Malum tiyatrocuyuz... Oku bebeğim bunu, bir es ver.. Tık Tık!

Sonra ben bir baktım ki, millet böyle acayip tasarımlar yapıyor, ben böyle küt küt blogger temalarını kullanıyorum, işte orasına burasına bir şeyler yapıştırıyor, ay faceten bana ulaşın, instagramım şu, gplus burada falan. Ben bir baktım benim blog metropolde köy muhtarlığı! Ammaaaaaan, hiç yakışıyor mu baana. Noooo! Ama hayat bana hiç boş zaman veremedi son zamanlarda, yapamadım, beceremedim, böyle kendi kendime bir şeyler yaptım ama ellerine su dökemez yani.. Ahh ahh bunları yazdığıma şükür. Şurada yemek arası verdim de sunum hazırlamaktan iki dekka yazayım dedim.. Bu da pek sevdiğim yazım... Hatunlar için, tık tık...

Bazen çok ama çok şükür ettim, günlere anlara.. Cumayı hep sevdim mesela.. Tık tık...
Sabahları şükür ettim... Çok Şükür Sabahı..Tık Tık...
Sonra bu şükürleri bir serii ye dönüştürmeye başladım :))  Şükür Vesilesi 1, tık tık ve Şükür vesilesi 2, tık tık

Yaptıklarımı yazdım, sosyalleştiğim anlar, diğer insanlara canavarmış gibi bakmalar..  Tık Tık...

Yaaa işte gizliyken bloğum, yeni yılda bizim kızlara hazırladığım tüm sürprizleri buraya yazdım, ne heyecanlanmıştım, hahaha :) Sırdaşımm oldu bloğum.. Yeni Yıl Dileklerim, Tık Tık...

En çok lahana ile ilgili olan hikyem güldürmüştü sizi, en çok yorumu o yazıya almıştım o ana kadar.. :) Lahana İle İmtihanım, Tık Tık...

Blogda en fazla yazdığım yazılardan ziyade attığım başlıklar dikkat çekmişti. E biliyoruz sunum her şeydir ;))Hafta Sonuyla Yeni Haftayı Karıştırırsın Ortaya Hayat Çıkar :) Tık Tık..

Bu da herkesin en sevdiği yazı sanırım. Yani duygusalız evet, gerçekten bu millet, biz böyleyiz.. Ben, Moda ve Çocukluğum..  Ne güzel komşumuzdun sen Naciye abla, Tık Tık

Yazın gittiğim tatil, ne güzel bir yazdı ya! En çok tıklanan bu yazıydı itiraf, sanırım şapşik fotoğraflarımda büyük ilgi gördü, kabul :))) En Çok Tık Alan Yazım, Tık Tık O halde :)

Merküre takığım bilenler bilir. Çok yazmışım, her an ondan bahsetmişim gibi gibi :))  Onları yapıştırmayacağım buraya, çok var :)

Kendi arkadaşlarımdan ziyade bir çok yeni insanla tanıştım burada. Bazılarının hayatına bayağı hakimim aslında. Çok çok zevkli onları da okumak, olmadıklarında merak etmek neredesin, neden yazmıyorsun? :) Bir kaçına buradan tekrar selam ederim ;)

Melike(Kendisini tanıyorum, Can'a aşığım yani tanımadıklarımın arasında değil) Bloğu ve Can'ı anlatışı, kelimeleri şahane.. http://www.canvarsa.blogspot.com.tr/

Çorbacı Hatun Yeliz, güzel kadın ve doğa aşığı Havva, yazar adayı genç adam Tolga, güzel kız şirine kendisi bence Hazel, eski arkadaşım dekorasyon merakıyla bloggerda tekrar buluştuğum Sibel, güzel fikirleriyle Beyza, gezgin Gamze ve diğer yazamadığım arkadaşlar. Çok tatlı yorumları ve yazılarıyla burayı hiç yalnız bırakmayanlar, teşekkür ederim :)

Uzun oldu bu yazı yahu...

Yani ben yazıyorum yazdığım şeylerde bir edebi metin yok, facebookta paylaşır oldum yazıları, hocalarım falan var, ne manyak kız dediler heralde, evet demişlerdir kesin. Artık yapacak bir şey yok ;)

Ben aslında çekilişler yapacaktım şahane şeyler verecektim kızlı erkekli ama zaman olmadı, işte bu doktorayla çakışması falan, fena oldu.. Belki yılbaşında yaparız ha?

İnsanın kendi 1 yaşını kutlaması ve bunun bilincinde olması da iyiymiş hani :))

Haydi kendime de şarkı o halde :)) Heppiiiiyy de Börthdey Tu Miii!

12 yorum:

  1. Nice nice daha uzuuun yıllara diyelim :)
    Bloggerın o ilk izleyiciyi görmek için neler çektiğini hepimiz çok iyi biliyoruz :)
    Blogunun ortalarında sana denk gelip tanıdığım için kendi adıma çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hazel'ciğim :))

      Sil
  2. Heyyy nice mutlu yıllar dilerim bloguna Yasemin. Sen hep yaz biz hep okuyalım. Sen en depresif halinle bile dalga geçmesini biliyorsun.Tekrar nice yıllar, yazacak bol cümleler diliyorum. Ben şu lahana yazını okumamıştım sanırım onu okumaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze'ciğim çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Senin gibi çatlağı karşıma çıkardığı için blog adresine bende teşekkür ediyorum :)
    iyi ki tanımışım seni karşı kıtamın gülü
    nice senelere :)

    YanıtlaSil
  4. blogunla sana nice güzel yaşlar diliyorum:)) birlikte çok güzelsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum!

      Sil
  5. Tebrikler! Daha nice güzel, bol yazılı, mutlu yıllara umarım. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın, hep birlikte umarım :)

      Sil
  6. İyi ki doğmuş senin bu bloğun.Daha nice mutlukların, iç çekmlerin, duygusal patlamaların, hasetliğin,iç gıcıklattığın, saçmaladığın, şükür ettiğin, ittir ettiğin, gördüğün, duyduğun, nice bla bla dolu yazıların olması dileklerimle. Nice bloglu senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olleyyy :)) Çok sağol Çelen'in Sazı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...