20 Haziran 2015 Cumartesi

Çok Önemsemediğimden Aslında Kendimi.. İşte Bir Şeyler...

Hay Pipıl...

Sanırım çalışmaktan sıkıldığımdan bloğa geri döndüm şimdi. 3-4 gündür evdeyim.. Çalışıyorum, ilk tez izleme jürim var 30'unda.. İşte tam aşağıdaki gibi bir kal geldi bana.. (Temsili :P)



Bazı günler uzun uzun çalışırsın zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın. Öyledir gerçek çalışma. Ama bugün dikkatim dağınık. Cumartesindendir belki.. Kuzenlerimi özledim.. Kuzenlerimle Cumartesi buluşmalarını özledim, aradım tek tek çaktırmadan az önce bir nabız yokladım.. İşleri güçleri işte..
Bu cumartesi evdeyiz, tamam.. Çünkü yaz, çünkü ramazan, çünkü jüri var, çünkü azıcık oturmak lazım bla bla.. Tamam Joe, söz dinliyorum, sakinim..

Şimdi Arcan bir çay koysa da getirseee teeyyy aşağılara benim çalışma odama. Kendisi gitarına gömülmüş dım tıs dım tıs.. Üff odama bir küçük tüp koyucam yeminle..!

Evet gelelim ciddi konulara. Şu ara o ara.. Güzel kararlar, yeni başlangıçlar zamanı. Ama milletin ağzına sakız ettim yine her şeyi.. Herkes sorup duruyor, ne oldu, ne zaman, nedir, sedir, bedir.. Aferin bana.. Herkes dünyanın en ketum insanıyken, kimse bir şey paylaşmayı bilmezken, paylaşmayı beceremezken, sorulardan, gözlerden bu kadar rahatsız olurken, her şeyini ortada yaşayan ben bu sakız edilme durumundan pek hoşlanmadım tabii.. Kendimi salak hissettim her zamankinden..

Neyse. Tamam yine ben yine ben. Yine bu yine bu diyelim..

Bu senenin 6 ayı geçti ayol...
Blog az yazdım.
Neden bilmem.
Hep bir açıklama yapma gereği hissediyorum kendime, sana, okuyana, takip edene.
Bilmiyorum ki heyecansızlıktan mı oldu, bunalımda mıyım acaba yaa? Canım istemedi falan..

Şimdi de kendimi zorlarken çalışmaya ay gideyim bir iki çift laf edeyim dedim.

Ha bir de gerginim bildiğin bugün. Akşam yemeğini beceremedim, aç kaldım, yağsız makarna yedim sossuz, yoğurtlu saçma sapan, diyetteyim diye dışarıdan söyleyemedim en kolay yapılan yemeği en abuk biçimiyle yedim. Saçmaladım, fast food yeseydim en azından mutlu bir şişko olurdum. Şimdi mutsu şişkoyum.. Şaka şaka 7 kg verdim ben n'abbeeeeerrr?!

Evet hem de Mart sonundan beri. Yani Nisan başı de.. Nasıl mı? :P Pek yazı dili.. Nasıl mı? O halde tıkla..
Yok tıklama bir yere şaka len şaka..

Yemedim yani klasik işte. Kahvaltı yumurtalı peynirli, öğle sebze-yoğurt akşam et -salata.. Arada ara öğünler, yürüyüşler...

Oluyor.. Yani yapınca oluyor.. Ama diyetteyim diye makarnaları hüpledersen bugün yaptığım gibi olmuyor.

Bu sene henüz Ramazan bana uğramadı.. Bakalım...

Neyse cancağızlarım sanmayın ki okumuyorum.. Okuyorum sizi.
Ama yazamıyorum işte.
Bilmem ne bişiler.
Öperim.

8 yorum:

  1. Yüksek lisans tezimin sunumu için okula hocalarla gün ayarlamaya gitmiştim. Derken hepsinin sadece o gün boş oldukları çıktıydı ortaya. Allahım, elimde tezim bile yoktu, danışman hocam verdi, bir iki saat göz gezdirdim, yırtık kot, yamuk tişörtle görüşmeye girdim:-) Ha ha ha, hiç unutmam o günü. Neyse, en azından bekleyip stres olmadım, bir anda oldu bitti:-)

    Ay ben bunu daha önce anlatmamışımdır umarım, vallahi hatırlamayıp kendimi tekrar edip duruyorum, yaşlılık bu olsa gerek:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa sağlam hikaye.. Ama mümkün değil düşünüyorum asla olmaz öyle bir şey o kadar yazmışsın, güzel güzel anlatmalısın, hazırlanmalısın, talihsiz olmuş Handan :))
      Ben ilk kez duyuyorum bu hikayeyi :)

      Sil
  2. "tıkla" yazdığın yere mausu götürdüm :( nasıl uyuz oldum sana o beş saniye içinde anlatamam. çünkü yeni nescafemi koymuş, sandalyenin arkaya yatan kısmını tıklatmış yatırmıştım, bu çok ağır oldu çok :(
    şaka şaka
    hiçbiri sokağıma uğramayışından kötü olamaz, kinayeye gerek duymadım doğrudan diyorum. yahu ne gerek var diyete filan, böyle tombiş tombiş iyisin, tüyü de diktim ben gidiyorum.
    güzel gülüyorsun güzel, yazmaktan vazgeçtin bari biraz foto paylaş da görek gülcemalini (gülümsedin dimi, tüyü diktiğim yerden alıyorum)
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi güldüm, vallahi güldürdün :)) Ama kimse yakalayamadı bak o anı, koyamadım başka yerlereee..
      Sensin tombiş diyeceğim ama olmayacak herhalde dimi.. :/

      Okuyorum Tolga seni, geliyorum oralardayım, buralardayım ;)

      Sil
    2. zaten hep güzel yanlarını aynalara göster hep
      kızım yeter, aynaların bir dili yok; canlanıp "çok güzel gülüyorsun" diyemiyorlar, biraz etrafındakilere şans ver. (off acayip prim yaptım kesin o tüyü unuttu. ay, hatırlatmasamıydım acaba :) )
      hissediyorum adıgüzel, eyvallah.

      Sil
  3. Yaseeemin, sonunda ses verdin :) Yazmaktan vazgeçme, yazmak deşarj olmaktır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzeciğim :)
      Burdayım, geldim :)

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...