23 Ekim 2013 Çarşamba

Aman Tanrım Merkür Geriliyor! 21 Ekim-10 Kasım 2013


Yine geldi Merkür Efendi...

Yıllardır bunu takip etmekten baydım, her sene en aşağı 3 kez gerileyen gezegenimiz bu yaklaşık bir 20 günlük süreyle başladı hareketine.. Ya Merkür sen ne ciddisin, ne gerçekçisin, bazen ne kötüsün yahu.. Hadi dünyadan alışkınlıklarımız var ama bu Uzayda neden böyle saçma hareketler yapıyorsun düzeni bozuyorsun? Taaa oralarda düzeni bozduğun yetmiyor hepimizi şapşala çeviriyorsun :(




İşte yüzü burada! Anlat hemen derdin ne? Neden her işim ters gidiyor sen gerileyince, neden karar alamııyorum aldıklarım yanlış, almadıklarım doğru çıkıyor neden ha nedeeenn? Birini arayacaksam başka birini arıyorum, her zaman yemek yediğim restaurantlardan sen gerileyince zehirleniyorum, aksilik, gudubetlik peşimi bırakmıyor. Yoldan geçsem başıma saksı düşecek diye korkuyorum hmmh?Nedir derdin?

Misal sen gerilerken hep bişey çıkıyor, karar almam gerekiyor, büyük bir alışveriş, iş değişikliği, yok sağlıkla ilgili bişiler. Yani bütün sene bööyle kuğu gibi süzülen hayatım bu Merkür efendi gerilerken aksiyon konulu film gibi oluyor. Daha yumuşak geçirmenin bir yolu yok mu? Yani zamanımızı diyorum daha yumuşak geçirmenin, bu süreci sakince atlatmanın yolu yok mu..?

Sevgili okuyucu bu kısım sana;

Ben astrolojiyi çok severim, sayarım.. Uzun tırnaklarım sihirli kürem ve T cetvelim yok, ama takip ederim. 12 burca inanırım kendi burcumun tıpkısının aynısıyım falan.. Neyse senin bilgi seviyen nerelerde bilemem. Ama bu Merkür seni de etkiliyor beni de kardeş.. Kader yoldaşıyız. Aman ha bu süreçte karar alma, ağzından çıkanı kulağın duysun, mümkünse kocanla, sevgilinle, annenle, babanla, kardeşinle, arkadaşınla işte yanında kim varsa ciddi konularda münasebete girme, bu Merkür tüm ilişki ve iletişim kanallarını tıkar, o hanya der sen konya anlarsın sonra başlarsın kavgaya. Aman sakin gözünü sevem. Anlaşma falan yapma, ev alma güzel görünür kötü çıkar, ne biliym iyi dersin her şey allak bullak olursun. Bu arada astrologlar şöyle der Merkür gerilemesi için, "iyi olan şeyler aslında iyi olmayabilir ve kötü gözüken şeylerde düşündüğünüz gibi olmayabilir". Yani burada durup düşünelim tabi.. Merkür gerilerken hayatımızdaki tüm gerçeklikler yüzümüze vurur.. Misal çocuğunun sorunlarını o zaman görürsün, normalde toz kondurmadığın bebişinin sorunlu olduğunu anlarsın, aynada kendini ilah sanmaktan vazgeçer kusurlarını görürsün, ilişkilerindeki pürüzleri farkedersin.. Ya da olumlu gerçekliklerini görürsün.. Ama süreç ağır ve genellikle sinir bozucu geçer. ha teknoloji... Sakın yeni bir şey alma, evdeki herşey bozulursa da sus aman, isyan etme, Merkür bir gün geçer :)

Not: Eklediğim ilk resmin Merkür olması...

2 yorum:

  1. rotara giriş ve çıkış tarihleri nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene değişiyor Gülistan Hanımcığım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...