3 Şubat 2014 Pazartesi

Hafta Başı, Salla Başı, Al Maaşı

Pazartesi sendromunda değilim, sadece hayallerim var..

Misal hemen akşam olsun, eve gideyim spor yapayım.
Hemen akşam olsun Klasik Kemençe'me kavuşayım gibi..

Oldukça makul ve yerinde istekler bence.
İş yerine gelip insanların bilmemne evlerinin çekilişine katılması ve çekiliş sonuçları hikayesi, bilmem kaçıncı evini satın alıyor alması lakırdılarından baymış, tatil dönüşü büyük bir hırs içinde sabahın 8'inde bunlardan konuşuyor olmasını oldukça hayretlerle izliyor durumdayım. Oysa ben, elimdeki minnicik parayla ikinci el araba bile seçmeyi becerememişken insanlardaki bu hırs, beceri ve para manyaklığıyla dolu yaşam stillerini takdirle izliyorum.. Benimse eve gideyimde yukardakilere ek olarak bir de zeytinyağlı kereviz pişireyim, ooh mis gibi yeriz yoğurtla hayallerim bu noktada oldukça saf sanırım sevgili okuyucu..

Hafta sonu geçti, sosyallik meselesini merak edenler için açayım.. Cumartesi sabahı 9'da uyandım ve kendime "yooo hayır ben buna hazır değilim" dedim.. Oysa ki kalmalıydım, kahvaltı etmeli 1 saat beklemeli spor yapmalı ve şahane mi şahane bir cumartesi geçirip akşamda Elçin'in doğum gününe gitmeliydim.. Ama uyanamadım, olmadı, tekrar yattım be uyandığımda saat 12 idi.. Kalktım ve gerçekten kolumu kıpırdatacak halim yoktu. Kahvaltı, biraz tv karşısında dinlenmece, vitaminler derken azıcık enerji bulup sporumu yaptım, sonra tekrar nakavt.. Uyu uyu uyu.. Koca cumartesi uyudum. Elçin'in doğum gününe gittik.  +Asmalı Mescit'de +Tavan Arası'nda yenilen yemekten sonra +Babylon Lounge'a gittik ve +Radyo Eksen'in partisindeydik. Ben çok halsizdim çookkk...Çaktırmamaya çalıştım ama sıkıldığımızı zannetti sanırım.

Pazar desen yine bi halsizlik ve betim benzimin atma durumu.. Evden çıkamadım.
Çıkamadık..
Arcan geçtiğimiz hafta aldığı bas gitarın sevinciyle evde sürekli bas çalıştı, gitti ufak bir amfi-anfi?? aldı..
Ben ise klasik kemençemle mümkün olduğunca uzun bir pazar geçirdim..

Zaman aktı gitti işte okuyucu..


Ps. Bu da bas gitarımız



2 yorum:

  1. Klasik kemençe mi çalıyorsun çok hoşmuş :) Benim eşimde konservatuvar mezunu. Her türlü müzik aleti var evde kemençe de dahil :) Ama henüz kemençe'ye sıra gelmedi :)
    Bazen ne yapsan da gelmiyor insanın keyfi yerine. Amaaann salla gitsin :)

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğin bir iş ve daha anlayışlı arkadaşların olur umarım :)
    Sevgiler kelebekler
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...