10 Kasım 2014 Pazartesi

Moda, Fashion da diyorlar..

Bir pazartesi sabahı sendromdan ola gerek paçoz pançoroz kıyafetlerimle iş yerimdeyim.
Bol bir kot, üzerine bol bir sweet ayağımda spor ayakkabılarım.
Evet haftasonu yoruldum, evet haftasonu misafirim vardı, evet haftasonu koşturdum n'olmuş?

Böyle zamanlarda pazartesi tatil olmalı diyorum. Sendromu kaldırırız fena mı?

Yine de şöyle jilet gibi olan hatunlardan, (az bulunur) adamlardan pek haz etmekteyim..

Benim sevdiğim tarz aslında kolay bulunur diyelim. Kolay lokma mıyım ki? AA?!djefjfnyvyıt

Spor, şık işte bu!
Dolgu topuk.. Ayy çok severim ben onuuuuu! Bir kere üstünde durması kolay, uzun oldun mu oldun, üstünde durdun mu durdun? Bir ayakkabıdan daha ne istersin. Kaba saba derler hayıır onun zarifini bulacaksın, işin detayı orada. Bunları çok sevdim mesela, tık tık...

Kazaklar! Çok severim kazakları. Hem totonu kapatandan, uzunca şöyle tayt üstüne hem de balıkçılara ölürüm, gerçekten. Ama ofis ortamında daha ince kazaklar alıyorum son bir kaç senedir. Bu kazakları sevdim, bakmaya değer. Tık tık...

Tamam dolgu topuk ve kazakla kombini tamamladık. Yani öyle bir hava. Altın çıplak yazlık üstün kazak kışlık. :)

Siyah Beyaz ay layk it!
Araya pantalon etek bir şey lazım. Son dönemde çiçekli pantalonları da çok seviyorum yahu.. Çok iç açıcı değiller mi? Floral floral pantalonlar...

Şortta bak çok severim. Sanırım bacaklarımı seviyorum!

Mesela hamile kalsam giyinmek ne zor olur benim için. Şu halde bile zorlanıyorum giyinirken. Biri beni düşünse, giydirse sabahları misal. Off hayalim! Bir hayalim her hafta eve temizlikçi almak, diğeri de birinin beni giydirmesi. Hem sponsor hem gusto olsun, beni düşündürtmesin bu konuda n'olursun Allahım! Süpaaaneke dinimiz amin!

Ne demiştik hamile demiştik. Aslında internete bakınca böyle zamanlar için artmış seçenekler. Vay be diyorum. Kıyafet sorununu da hallettiğimize göre gelsin sıpalar, Hamileyken tık tık...

En üste de şöyle bir trençkot. Yani trençkot kadar seski, trençkot kadar albenisi olan bir parça var mı? Yok bana göre..Bunları sevdim..

İşte sabah güzel giyinseydim böyle serzenişlerde bulunmayacaktım ama pazartesiyi böyle açtım kader, kısmet, husumet!

Sonuçta Prensesim, neden giyinmem gerekiyor ki? Peh!




4 yorum:

  1. Bana külfeti olmayan kıyafet, en sevdiğim kıyafettir.
    Bende ki düstur bu Yasemin:)

    YanıtlaSil
  2. Tarzsın (yumruk haline gelmiş elim ve kalkmış bir baş parmak. ve o baş parmakta yukarıyı gösteriyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo :)
      Ben oraya gitsem ilk elemede zırt zort :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...