18 Mart 2015 Çarşamba

Eve gelirken bir ekmek...

Vallahi tembellikten değil.
Bir şey oldu evet, gelemedim yazamadım. Geldim bazen, hemen arkama bakmadan kaçtım.
Gelmek istedim bir küçük yazı çaktım. Tekrar kaçtım.

Yani geldim mi şu an bilemiyorum. Gereksiz sözler vermeyeyim. Tutmayacaksak karıştırmayayım ortalığı.

Okumadım sizleri. Vallahi. Neler yazdınız? Ayy keşke bi buton olsa da tek tek anlatsanız ne olduğunu son aylarda, ne yazdığınızı falan blogger arkidişlerim.. Şimdi ne siz bu soruya cevap verebilirsiniz ne de ben her birinizi tek tek gezerim. Ahh gördün mü kaçırdık birbirimizi.

Ama soranları çok seviyorum ben, daha öncede yazmıştım ama bir daha bir dahaaaa minçikolarım... Ayy çok mersi sordunuz beni, ayy pek bi sevindim, sağa sola sallandım, eteğim kıpraştı yüzünüze bakamadım, aşşaaa doğruı kafamı eğip yandan yandan gülümsedim.. Ayy utandım işte anla. ;)

Son aylarda en önemli olaylar...

1. Klasik kemençemle 20 kişinin önünde kalakaldım.. Evet ufak bir dinleti. Çok heyecan. Sadece 1 parça.

2. İş yerinde cannnımm arkadaşım Güli'nin başka gruba geçmesi, yalnız kalışım, tek başıma projede kalışım, yeni gelen amcalara işi öğretme stresi, ne olacağını bilememe hali..

3. Yeni bir ev fikirleri. Hatta kararları. Pek yeni diil aslında ev galiba ya bir dakika. Yani fiziksel olarak değil tabi, ruh olarak ta benzer... Bilemedim. Tanımlara sığmadı. Özetle Arcangillere taşıncaz biz, onlarda bize. Yani kayınvalide ile ev değiştireceğiz. Bilemiyorum Joe... Taşınmak çok zor bence.. Hele ki dolu bir eve, eşya değiş tokuşu ile.. Zamanı mı? Nisan ortası herhal..

4. Doktoram çok kötü gidiyor. Hiç çalışamıyorum. Ayy bu maddeden sonra passsiiifflora mı diazem mi ne alsam. Çok canım sıkkın.

5.Bilgisayarım çöktü, bence çöktü yani şu an kullansamda. Yeni bir ben lazım, zevkli şöyle yumuşak tuşlu güzel bakışlı, retinalı, prolu,airli havalı bişi.... Ama çok pahalı lanet olası.. Anladın sen onu..

6. Kültür sanat hayatım çöküntüde. Game of thrones u bile bitiremedim. Yeni sezon başlıyor. Tamam gülmeyin 4. sezon 7. bölümdeyim, 13 Nisan'a kadar bitiricem söz..

İşte bööyle..
Merak edilecek çok şey varda, anlatacak pek bir şey yokmuş sanırım..
Güzel resim defterime bir de resim ekleyeyim de gideyim sevgili kuşlar..

Sahi, tatilde n'apcaz kuzum?

5 yorum:

  1. aman sen iyi ol da gerisi mühim değil canım biz buradayız <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Başkan, ne güzel dedin, sevgiler :)

      Sil
  2. Boşver ya. Arada hepimize oluyor o. Bazen vakit olmuyor, bazen istek olmuyor birseyler karalamaya. Anlıyoruz seni sen dert etme:) hersey yoluna girer nasıl olsa. Bak konser vermeye başlamıssin ne güzel, yakında amcalar işi öğrenir sana ahkam kesmeye başlar, ev değişikliği iyidir bünyeye enerji verir, bilgisayarda nasıl olsa alınır, game of thrones unda son 3 bölümü heyecanla izlenip çabuk bitiyor. Kısaca no problem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçincim :)) Evet problem yok şükür, saçma karmaşalar var, sağol :))

      Sil
  3. valla yazdık bişiyler işte boşver takılmaya devam :):) keyifler nasıl? :):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...