1 Kasım 2013 Cuma

Cuma candır, gerisi heyecandır, ha bir de Kasım'da aşk zırvalıktır!

Cuma ferahlığındayım.. Hoop her şeyi yutasım, yiyesim, herkesi öpesim var..

Dün ruh daralmaları yaşarken bugün böyle olmamı Cuma'ya borçluyum.

Hava birazcık soğudu İstanbul'da, hafif bir esintiler var. Ama sabah evden çıktığım anda yürümek istedim. Alabildiğine yürümek.. Off, kulakta güzel ezgiler yürüyebilseydim ya keşke.. Ne güzel olurdu.

İşte rutin işlerin en kötü yanı bu. İstediğini istediğin zaman yapamamak. İşe yetişeceğim telaşı ile, attım kendimi dolmuşa. Puf..

Velhasıl işteyim.. Yazmam gerektiğini bilerek başladım hemen. Ama dün sevgili kocacım benim yazdıklarımı beğenmediğini söyledi. Daha etkili yazmalıymışım? Ne yazacağım etkili olsun diye? Ben vampirim mesela, zombiyim.. Bayılır zombilere emininm ilgisini çeker. Nihayetinde bir +Ayşe Arman olmayacağım değil mi?  Neyse illa ki daha etkili yazılar olur, bişeyler yaşarım, güldürürüm, ağlatırım.. Ama bu günlük. Adı üstünde gündelik olaylar yaşadıklarım. Bu kadar yaşıyorsam napayım.. Arkadaşlarıma püskürdüm, kendimi batırdım, tiyatrocu olamadım diye ağlak yazı yazdım. Beni strese sokma rica ediciiimmmm.

AAAA Kasım olmuş?! Şimdi twitterda herkes "Kasım'da aşk başkadır" yazmıştır kesin, daha bakamadım ama :) Evet Kasım'da boşananlar, ayrılanlar, birini kaybedenler için kesin başkadır eminim.

Hadi bakalım bu ay kocacım bana neler yapacak madem Kasım'da aşk bambaşkadır, bekliyorum. Kahvaltımı hazırlayıp yatağıma mı getirir, evi mi temizler, çok ilgili alakalı şevkatli olur gözümü mü yaşartır bak bilemedim. Kendi yaratıcılığına kalmış. Romeosal hareketler, Don Juan'lıklar bekliyorum kendisinden...

Kasım, Cuma hava bulutlu.. Tüm romantik hikayeleri, içimizdeki sevgiyi, umudu çıkarma zamanı. Her anın kıymetini bilme halleri. İnan şu an tamamiyle pembe giyinmiş iş arkadaşıma bile gülemiyorum sevgili günlük öyle romantiğim.. :)


Not. Resim Alp dağlarına aitmiş.. Heidi geldi aklıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...