14 Kasım 2013 Perşembe

Kraldan Çok Kralcılar var..

Ben bu lafı pek severim.
Kraldan çok kralcı olmak. Harikadır. Gerçekten mevki, para, güç, ün gibi unsurları taşıyan herkesin çevresinde vardır bunlardan. bu insanlar Kral konuşmadan, bir şey söylemeden, duygularını belli etmeden Kral ile ilgili konuşur, onu ve gücünü savunur, her seyi kendi biliyormuş gibi davranır, çok bilir, çok savunur...Ooofff! Bu adamlar kendileri bir halt olamamış, sürekli bir yampiri yumpiri,kaygan zeminlerde, böyle hafif kaypak tiplerdir. Kral iyidir belki ama bu adamlar yüzünden sevmiyorum Kralı.. Yok banane benim dünyam bu değil.

Kralcılar bir yana dursun ki gerçekten bu insanlarla işim olmaz. Normal olanlara hep yazık olur, kazık olur, o kazık mahvolur.

Eveet arkadaşım gün karanlık bugün. Akşama İlkim'in doğum günü kutlaması var. Hafta arası olan kutlamaları sevmiyorum, hoş yarın cuma ama yinede muşmula gibi işe gidiyorum sonra. Ama İlkim'i seviyorum, so akşama gidiyorum :)

Hafta sonu ise Esra'nın yeni ev kutlaması var :) O ne demekse? Yeni evine taşındı ve bizde onda toplanacağız. Hem altın günü, hem de hediyelerini vereceğiz ve akşamına da +Candan Erçetin konserinde olacağım. Merakla bekliyorum Cumartesi'yi..

Bu arada güç bela tez özetimi yazdım, haftaya okula hocaya götüreceğim. Korkunç bir özet oldu, bu kadar mı olur? Ama artık ne vereceksem vermem lazım hocayı kaçıracağım yoksa.. Umarım kaçırmamışımdır tabii. Travma olur bu bana.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...