8 Aralık 2013 Pazar

Ah Bu Ben...

Şu an saat 10 civarı..
Hava buz..
Keskin kar..

Ve ben ağlamaklı.Yine yine..
Kediyi almadı gönüllü kadın..
Perşembe gelmedi.. Kızım yarın gelip alıcak dedi..
Cuma geldik Esra ile bekledik gelmedi..
Aradım açmadı..

Esra ile tiyatroya gittik. Çıktık, telefonum çaldı. Arayan abimdi. Annem sabah minibüsün içinde ayağını çarpmış, önce ağrımamış, sonra ağrımış hatta çok korkunç olmuş ayağı, kuzenimle annemi hastaneye kaldırmışlar, gelin dedi. Apar topar gittik, neyse çok şükür kırık çıkık yoktu..

Ben gergin, üzgün, kediyi napıcağımı bilmiyorum sonra ya anneme bir şey olsaydı naparım diyorum, böyle korkunç bir haldeyim.. Kadına mesaj attım. Dedim böyle böyle oyaladınız beni, şu an bu haldeyim, berbat durumdayım, siz alacağım kediyi dediğiniz için içeri aldım bla bla... Neyse kadın aradı, bir erkek sesi, ben oğluyum yarın kesin alıcam dedi. Almadı o da almadı, gelmedi cumartesi ve ben oturdum ilan verdim bazı sitelere..

Kedi elimde patladı!! Elçin kuzenim cumartesi akşamı gelip gördü ve bayıldı kediye.. Cins bu dedi,kediyi iyice içime soktum, sevdim de sevdim...

Sabah oldu Didem geldi aklıma,  kızı için kedi almayı düşünüyordu, aradım böyle böyle dedim.. İsterim dedi alırım kediyi.. Derken bir sürü nasıl alırım nasıl buluşuruz organizasyonu, neyse Uğur geldi aldı, ama dedi Didem kediyi tutamaz Elif'te (kızı) korkuyor dedi.. Allahım ölücem, Didem yok biz kediyi alıcaz bakıcaz, en kötü bakamazsak çok evi var onun bakılır sen hiç merak etme ben ona bir yuva bulurum dedi.

Güvendim. Güvenmek zorundaydım..
Geldiler aldılar.
Elif dokunamıyor bile... Babası alıştırmaya çalıştı.
Pek dokunamadı.
Aldılar gittiler kediyi.

Ben iyi mi yaptım kötü mü yaptım, ben naptım.. bilmiyorum..

Sonra sinemaya gittik biz kuzenler ablam abim +Düğün Dernek izlemeye gittik, bu arada girmeden önce Didem aradı, ben bunu çok sevdim dedi, tutabildim dedi,çok cesurum tuttum kediyi, çok sevimli dedi bir oohhh dedimm :) Mutlu girdim filme..

Ve filmde kim aradı? Kediyi almayan gönüllü kadın... Açamadım tabii.. Hem açsam ne diyeceğim, ekilmişim..
Alacak mıydı acaba gelip, ne diyecekti, bir sorunu mu vardıda gelememişti, neden benle paylaşmadı.. Ben anlardım, bişey yapardım, gelicem gelicem diyiyp gelmedi sonuçta...

Şimdi kedi Didem'de..
Çok iyi çok güzel diyor..
Aksi bir şey olursa, biliyorum asla sokağa bırakmaz ama n'apar??
Naparrr??
Bilmiyorum..

İçim rahat oooh diyemedim..


Off ya oofff..
Sevinmeli tamam bu soğukta dışarıda değil..
Ama sonra..??

Ve ben kediyi özledim.
Vallahi özledim 5 günde alıştım..
Ben ne salak, saçma sapan, gerizekalı duygusal bir insanım ya, benim bu durumum nedir ya, neden neden nedennn ben böyleyimmmm!! Ahhhhhh ahhhh bu ben işteee! Atsam atamıyorum, satsam satamıyorum, kendimden kaçarken en çok kendimi buluyorumm...

Melek..
Beni affet, bizi affet..
Başına bir şey gelmesin, beni hatırla çünkü ben seni hep sevicem, her yeni şey gibi, yine kalbim doğurdu bir tane daha, sen oldun o kalp.. Güzel kız...


Ve bu da..
http://www.youtube.com/watch?v=XabBoNFG-JE

Bu yazının şarkısı..
Ağlaya ağlaya gidiyorumm..
Saat 10 buçuk...

2 yorum:

  1. bu yazıya gelecekten edit yok mu? ne oldu o kedi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kedi 1 hafta Didem'de kaldıktan sonra, benim ağlamaklı ilanlarımla ertesi gün Esenturt'ta bir aileye verildi. iyilerdi haberleşiyordu Didem onlarla. Umarım iyidir. Çok üzüldüm çünkü o günlerde berbattım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...