5 Aralık 2014 Cuma

Biriken Haller, Üstüne Mimler...

Ortalık yine yine heyecanlı siyasal tartışmalarla dolu iken sizlere en geyik halimle sesleneyim.
Ohhh üstüne bir de mim yapayım.

İş yerinde meşşhuur yıılbaşı çekilişimizi en cırtlak bağırtılarımız eşliğinde yaptık, gizli. Şu an buradan söylersem çılgınca kıyamet kopar beni iştekiler aforoz eder, oysa geçen sene öyle miydi? Ne güzel yazmıştım burada sürpüürüzlerimi, süpürgelerimi!!

Neyse, artık gizli yaşamaya hazırlayacağım hediyeleri söylememeye alışmalıyım.
Ocak'a kadar.
Yani geçsin de yıllıbaşı, anlatırız bir şeyler.

Bu ara rutinella hayatım devam ediyor.
Bol bol işe gidiyorum..

O halde biriken mimlerim var onu yapayım dedim kendime..
Çok çok teşekkürler Mimikli Böcek ve Burçin'e..

Şimdi ilk olaraktan..Mimikli Böcek yani complete_the_sentences beni mimlemiş. Hemde bu ikoncuklarla.

Sorumuz şu.. Bu aşağıdaki smileylerden en çok kullandığınız en az 5 tanesini yazınız.



Naber? /Kapiş?/Çaktırma/Şşşşş.

Neyyyyseee..

Ay şapşal bir gülüşüm var, her şeye gülerim

Sonuçta Havalıyım...

Dudaklarım var, göstereyim.



İkinci mim Burçin'den, mim, "Tag: Me Time".. Sorular var, cevaplar benden.

1.Yalnızken ne izler ve okursun?

Takip etmeye çalıştığım diziler var. Game Of Thrones'un 3. sezonun ortasında kaldım mesela.
Şu ara bazı yönetmenlerin filmlerini sıraya dizdim, onları anlamaya ve izlemeye çalışıyorum. Seri yaptım kendimce.
Okumak derken, mesleki kitaplarım var doktoradan dolayı.
Diğer okuma dünyam da sınırsız. Her şeyi okumaya çalışırım.

2.Kendine ayırdığın zamanda ne giyersin?

Nerede bol ve yumuşak bir şey var, ben içindeyim!

3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?

Kozmetiğe düşkünüm ben çok.
Yani günlük kalem-rimel-allık üçlüsü şahanedir.
Gece yatmadan nemlendirici.
Bunlar temel öğeler..

4.Aktüel en sevdiğin ojen hangisi?

Yılların alışkanlığı.. Flormar 48.
Sally Hansen gri bir tonu var 41 sanırım numarası.
Chanel 605'de seviyorum yazın..

5. Kendine ayırdığın vakitlerde ne yer ne içersin?

Yani kendime spesyal yapmam eğer bu soruda bunu soruyorsan :)
Çay kahve, yazın tarçınlı sütlü buzlu soğuk kahve ;)

6.Aktüel en sevdiğin mum hangisidir?

Yankee Candle-Vanilla Lime

7.Yalnızken Dışarıda Vakit Geçirir misin?

En sevdiğim şey!

8.Tek başınayken sinemaya film izlemeye gider misin?

Evet, çok severim. Özellikle İstanbul'da festival zamanlarında...

9.En sevdiğin online shop?

Orijinal Kulüp :)

10. Eklemek İstediğin Bir şey Var mı? Kendine ayırdığın Vakitte Neler Yaparsın?

Ne ekleyeyim acaba..
Hep kendimleyim yahu...
Blog yazıyorum işte yetmez mi?:))



Bende birini mimleyeyim oo halde :)
İstediğiniz birini ve ya ikisini yapabilirseniz yapın lütfen..
Kitapsız Kedi
Gülşah
Yaşam İzi Gamze

Teşekkürler.





8 yorum:

  1. Blog yazıyosun yetmez mi? Bence yeter :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. canımmm benim düsündügün cok tesekkur ederimmmm ben bi kac mim yaptım sayfamda tepki aldım ne alaka falan diye :) ama yinede senin icin fırsat buldugum an yapıcam sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. tarçınlı sütlü buzlu soğuk kahveye takıldım ben!:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şahane bir şey o,
      çok da basit..
      Valla bildiğin nescafe, soğuk süt, soğuk su, buz ve bir parça da tarçın azıcık esmer şeker, şahane oluyor.

      Sil
  4. Mim için teşekkür ederim, en kısa zamanda yapıcam.Bu arada ben de dışarda yalnız vakit geçirmeyi çok severim.

    YanıtlaSil
  5. Smile mimi çok güzel olmuş, başka blog da görmüştüm garip bir mim çalışması :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...