24 Aralık 2014 Çarşamba

Bir Beyin Boşalması Anı...

Dünyanın çivisi çıkmadı mı daha?
Çıktı belki de ondan savrulup duruyoruz sağa, sola.
Ondan sarkıyoruz belki belimize kadar.

Bugünün anahtar kelimesi Satürn, Elma, Tavuk, Vücut olsun caaanım Aralığımın 24'ünde..

İşte merak var ya bu merak, bende sonradan oldu. Önceleri gelişmedi, hatta ailem ne meraksız çocuk bu yauuu diye birbirlerini dürterekten beni gösterirlerdi.

Ben ki en ortada, en küçük yaşlarda hayatı olduğun gibi kabullenen..
İnsanların eksilerini görüp, onları anlayıp, iyiyi kötüyü ayıran, hatta sevdiklerimi uyaran olgun bir armut idim.

Armut 1 yaşında

Ablamla aramızdaki 14 yaşa rağmen aşklarını bana anlatırdı.
Sigara içerdi annemden gizli, orda burada, görürdüm de asla söylemezdim.
Aşık olurdu konuşurduk.
Yani o anlatırdı.

Abim ile aramızda 11 yaş var, geceleri aynı odada telsiz kullanıp kızları avlamaya çalışırdı kendine komik takma isimleri takarak.
Ben onları dinlerdim.
Hepsini sakladım.

Yani ben hiç bir şeyi kimseye anlatmayan, hatta nedenini bile sorgulamayan çocuklardandım.
Hele ki dünyayla ilişkim.
Ne bileyim uzay mekkiiiiii, yok terminatör, yok bebelerin dünyası, elektrikli oyuncaklar hiiç mi hiç ilgimi çekmezdi.

Bir legoya tepki vermiştim. Ev sahibimizin torunu Erdem'in vardı.. Böyle deyince de uzakmış gibi. Erdem benim ilk arkadaşım hayatta. Bir kaç ay arayla dünyaya merhaba dediğim arkadaşım. Erdem'de olan legolardan nasıl istemiştim bende.. Neyse annem benim bir şey istediğimi duyunca şu hayatta pek mutlu olmuştu da kadıncağız biriktirdiği mutfak harçlıklarıyla bana lego almıştı.

Sonra merak gelişti bende, ama geç olmuştu tabii. Geçtiğim yaşlardaki boşluklardan hala çekmekteyim. Arcan "Yuh Yasemin bunu nasıl bilmezsin" diye bayağı bir sorgular.

Napim?
Boşluklarım var hayatta..
Kabul.

Nihayetinde astrolojiye merakım var. Satürn Yay burcuna geçti diye havadislerim var. Yaylar ve kendini yay hissedenler, yükseleni aksıranı tıksıranı yay olanlar. Korkmayın ama 3 sene çok affedersiniz s...çanze!

Böyle dediğimde de Gözde okumasın istiyorum.
Gözde okuma sen aşkım canım bloğu.
Sen iyi olacaksın bir şey yok ben diğer pis yaylar için yazdım bunu..

Aslı var Yay.. Aaa Aslııı! Dikkat et kendine..

Neyse, elmaya geçelim. Duydum ki sabah içtiğin kahve yerine Elma yesen daha çok ayılırmışsın.. Öyle bir kafein! Hamilelere kahveyi azaltın derler de neden elmayı azaltın demezler, hah soru sordum cevaplayın doktorlar!

Sonra dünyada insandan fazla tavuk varmış. Tavuktan fazla da kene vardır herhalde.. Bu bööyle gider.

Bir de viiicııdımızın 3/4'ü su. Ay tamam bunu herkes biliyor.

Damarları birleştirince 19.200 km yol oluyormuş. Yuh!
Ondan bu kilo fazlalığı. O kadar damar 40 kg eder bence.
Üstüne kalınlı inceli bağırsaklar, sağlı sollu loplu beyin ve popolar.
The other organları da ekle..
Al sana 60 kg.
Yani zayıflamaya gerek yok, bizimki içerik fazlalığı.

Neyse bu kafamdaki saçma bilgileri size aktardım da bir hafiflik geldi. Oh!!

Şimdi Güldestan'a gidiyorum. Ama bu yazıyı siz sabah okuyacaksınız.
Sabah göreceksiniz,
Sabah şerifleriniz hayrolacak
da ne olacak bilemiyorum..

Ama iyi düşünmek gerek insan sadece böyle engin bilgili, kültürlü yazıları okusa beynine bir erdem gelir.
Erdem benim ilk arkadaşımdı.
Ev sahibimizin torunu.
Böyle deyince de uzakmış gibi. Erdem benim ilk arkadaşım hayatta. Bir kaç ay arayla dünyaya merhaba dediğim arkadaşım.

Şeyy, pardon..

Özetle durumlar, meraksızdım meraklandım, olgundum çürüyorum.
24 çok güzel rakam.
Doğum günüm 24'ünde ondan mı seviyorum acaba.
Şubbat tabii..
Hububat.
Bolca da bakliyat..
Yiyiverin anacığım.



Not. Dün akşam iş yeri çekilişi hediyelerimi alırken Mahinur hoca aradı. Geri döndü, beni seviyormuş, beni terketmemiş, derslere devam, sadece onun hayatında da bir küçük deprem olmuş, geçecek bitecek umarım en kısa zamanda...  İlk seni aradım dedi, ben de hocam 1 haftadır öldüm öldüm dirildim, bunalıma girdim diye hüngür şakır oldum karşısında. Şimdilik devam. Bu arada kendisi de Yay burcu.. Allah daha beterlerinden korusun. Sübhaneke dinimiz Amin!









17 yorum:

  1. cevap: çıktı çıktıııı!!! :):)

    YanıtlaSil
  2. Yükselenim Yay, naapcaz şimdi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze, yukarıdaki mail adresine yaz.
      Sana bir kaç şey göndereceğim..

      Sil
  3. beyin boşalması anı iyidir.
    http://renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. okudum yasecimmmm :))
    ama korkmuyorum ya... satürn benden korksun :) dik durmam lazım yase yardım et.
    bu arada sen güzel bi armutmuşşsun öyle. fotoğrafın çok tatlı. boncuk gibi bakmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olleeyy Gözde, süpersin!
      Zaten bence sana iyi gekldi Satürn, ben öyle hissettim.
      Sağol kuzum, tatlı mı ya, böyle bi ağır bu çocuk :))

      Sil
  5. Yasemin yaa cok tatlisin :)) beyin bosalmasi adi altindaki bir yazı ancak bu kadar eğlenceli olabilirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Sağol canım benim.
      Benim kafa böyle çalışıyor artık ;)

      Sil
  6. Çok iyi yazıydı:))
    Hele ki Erdemle başa sarma hali:)

    YanıtlaSil
  7. :))))tebessüm ederekten okudum:))bu arada saturn benim gezegenimmiş ne faydasını gördün şimdiye kadar deseler valla bi haltını görmedim:)))oğlak burcuyum neyse ki, pis yaylardan değilim:))) (şaka şaka tüm yaylardan özür)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe önce ben özür dileyeyim değil mi? :))
      Satürn kısıtlamalara, hayal kırıklıklarına neden olan ve genellikle daha fazla sorumluluklar yükleyerek insanı disiplinli olmaya zorlayan soğuk bir gezegen olarak geçiyor astroloji literatüründe.
      Oğlak.. Kadını erkeği farklı ama ciddi burçtur hakikaten :)

      Sil
  8. Baktım hep bayan, elimizin pasıyla erkek eli deysin dedim bloğuna Yasemincim :) Bir solukta okudum, ne hoş anılarmış, benim de olsaymış dedirtecek cinsten, nice güzel anılara, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berk seni görmek ne güzel :)
      Gel canım buraya, erkek nüfusum az evet, hep gel hep :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...