16 Aralık 2014 Salı

Sahiden İyi mi Geceler?

Şu ara gece yazıları bir moda oldu bende.
Hani ben gündüz insanıydım, noldu bana?
Söyleyeyim gece üretkenlik, gece bunalım demek. Yani üretiyorumun arkasına sığınanlar size söylüyorum gece de bunalım var.
Karanlık ışık yakmak zorundasın, müzik, kahvesi, sigarası dünya kadar masrafı geleni gideni terellelliler alemi..

Oysa gündüz öyle mi gündüz ışık demek, hareket demek, bereket demek.
Ee ne oldu sana dersen sevgili bloğum, günlüğüm, okuyucum.

Bilmiyorum.

Şu ara pek bir durgunum, sebebini aradım tüm akşam kek pişirdim saçma sapan mutfak denemeleri yaptım.
Kalktım sana kek yaptım. Yok kendime yaptım. Yedim de yedim.
Güzel de olmadı zaten, neyse. Sahi annem nasıl yapıyor o kekleri? Aynı işlemlerden birebir geçiriyorum. Sevgimi mi katmıyorum hmmhh hmmmhh?

Kek katsın bana sevgisini belki ihtiyacım vardır.

Neyse, ne diyordum biraz heyecansızım bu ara. Yeni yıl geliyor mesela, her sene şahane planlar yapan ben bu sene bir durgun, narin, ammaan banane tadında. Tokatlayın beni!

Çekiliş hediyemi almadım, kimseye bir nane almadım, hiç düşünmedim..

Senenin sonunda anlıyorum ki bu doktora bende fazlalık. Sanırım bitiremeyeceğim, ağırlığı en ufak sıkışmamda yapışıyor üstüme. Esra olsa şimdi kızardı, "çok büyütüyoorsun yasemin" derdi. Ya da buna benzer bir şey söylerdi.

Şu ara iş güç sakin, 35 kişilik salon-salon mange odamız da bir bir gidiyorlar, masalar aralıklarla boş duruyor.
İyi iyi.
Fazla gürültülüydü zaten.

İşte ben yatayım günlük. Senin de her sayfan beyaz.
Bembeyaz sayfalar gelir beni tırmalar.

Oğuz abi gençliğinizin kıymetini bilin demiş telefonda bugün Emine'ye.
Tamam haklısın.
Teslim oluyorum gençliğime, aldığım her nefesime.

İçimde oturan öküzcükde kalkarsa iyi olur. Neyse yavaş yavaş kaldıracağız artık.

Yarın Güldestan'a gideceğiz maaaaile..
Pek bir pespayeyim.
Çirkince kabul etsinler beni.

Bir de bu akşam bunu dinledim ilk kez, hiç haberim yokmuş yahu. Ne güzel şarkı, Athena'dan..
Yalan

Haydi gitti ben.
Sende beyaz beyaz geceyle kal günlük.
İyi geceler sana. Temiz temiz otur sen.


16 yorum:

  1. Merhaba ,sevdicann blog keşif etkinliğinden blogunuzu takibe aldım.
    Benim blogumda da daha önce başlatmış olduğum blog takip etkinliğim var herkesi beklerim.

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    Etkinliğimi blogunuzda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmamıza destek verirseniz sevinirim.

    iyi günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sabah oldu, derin bir nefes alıp yeniden başlamak zamanı:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok büyütüyorsun Yasemin :)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım zor bir gece idi, okurken kendimden bir şeyler hissettim canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. bence de gece bunalım demek :)

    YanıtlaSil
  6. e bütün enerjini harcamışın "o" zarfa, kalmamış demek bi şee ha...? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulacağız artık yeni şeyler..

      Sil
  7. geceler bana hüznü hatırlatıyor..
    çoğu zaman kabuk tutan yaralar gece kanıyor işte..

    YanıtlaSil
  8. adsız alkolikler gibi adsız doktoralılar dayanışma grupları var zor günlerinde sana destek olmak için. ben ne zaman istersen seni motive edebilirim. yalnız olmadığını unutma.. muck

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...